book book .

book

شكسته بندي pdf

وب سايت فايل برو پي دي اف كتاب ارتوپدي و شكستگي ها بهادر اعلمي هرندي را در 495 صفحه را براي شما دوستان آماده كرده است. كتابي با تصاوير و تصاوير مرتبط با متن به وضوح مي تواند نقش موثري در يادگيري داشته باشد. محتواي كتاب در بيست و سه فصل شامل: مروري بر سيستم اسكلتي عضلاني بدن و تشخيص و درمان، عوارض شكستگي و دررفتگي و … ارائه شده است. با دانلود رايگان كتابهاي ارتوپدي همراه باشيد.

ارتوپدي اعلمي هرندي pdf

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۴۰:۰۶ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)

كتاب هيلگارد

وب سايت فايل برو پي دي اف زمينه روانشناسي هيلگارد محمد براهني را در 715 صفحه براي شما دوستان عزيز آماده كرده است. استقبال پرشور و شوق نگير دانشجويان و اساتيد محترم دانشگاهها از كتاب زمينه روانشناسي براهني و همكاران كه آن را به چاپ بيست و دوم و شمارگان تراكمي بيش از صد هزار نسخه رسانده است.با همراه باشيد.

دانلود كتاب هيلگارد

پي دي اف هيلگارد

منبع: https://medium.com/@ayremzhra/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%87%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF-974f87bfc0a4


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۸:۰۴ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)

پي دي اف فارسي ششم

وب سايت فايل برو پي دي اف كتاب فارسي ششم دبستان را در 128 صفحه را براي شما دوستان آماده كرده است. برنامه ريزي درسي و روش صحيح كتب فارسي ششم، نقش بسيار برجسته اي در پيشرفت تحصيلي دانش آموزان دارد و مي تواند موفقيت در امتحانات و مقاطع تحصيلي بالاتر را تضمين كند. از اين رو در زير سعي شده است نكات مهم در خصوص مطالعه كتاب فارسي از پايه ششم در نظر گرفته شود. با سايت فايل برو همراه باشيد.

دانلود كتاب فارسي ششم با جواب

منبع: https://medium.com/@ayremzhra/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%B4%D8%B4%D9%85-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D8%A8-719a55302491


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۲۲:۲۴ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)

كتاب منطق و فلسفه شهيد مطهري

وب سايت فايل برو پي دي اف كتاب منطق، فلسفه مرتضي مطهري را در 203 صفحه را براي شما دوستان آماده كرده است. اين كتاب، چاپ سي و يكم سال 1381 و جلد اول از مجموعه علوم عمومي اسلامي است. در اين درس، به عنوان مقدمه اي بر واژه «علوم اسلامي»، چه علومي وجود دارد و چه اطلاعات كلي در اين درس ها مي خواهيم در مورد آنها بياموزيم؟ علوم اسلامي مورد بحث را مي‌توان به صورت‌هاي گوناگون تعريف كرد و با توجه به هر تعريفي، موضوع آن متفاوت است. با دانلود كتاب آشنايي با فلسفه شهيد مطهري همراه باشيد.

دانلود pdf كتاب منطق و فلسفه شهيد مطهري

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۷:۴۰ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)

مدرسه سجونگ

وب سايت فايل برو پي دي اف كتاب مدرسه كره اي سجونگ را در 192 صفحه براي شما دوستان عزيز آماده كرده است. كتابي براي درك فرهنگ بر اساس ژانرهاي مربوطه در كره است. به دانش آموزان كمك كنيد تا كشور را درك كنند. فرهنگ كشور و در نهايت جنبه هاي كلي فرهنگي مورد نياز براي يادگيري زبان. اين كتاب براي مبتديان براي يادگيري زبان كره اي در نظر گرفته شده است تا فرهنگ كره را از زواياي مختلف مقايسه و تجربه كنند. و فرهنگ كشورشان با چنين مقايسه‌ها و تجربياتي، از زبان‌آموزان انتظار مي‌رود كه درك خود از زبان كره‌اي را بهبود بخشند و بر پايه‌هاي فرهنگي كه براي يادگيري زبان مهم هستند، بسازند. با فايل برو همراه باشيد.

پي دي اف كتاب آموزش زبان كره اي

منبع: https://medium.com/@ayremzhra/%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D9%87-%D8%B3%D8%AC%D9%88%D9%86%DA%AF-4ba54f713c6f


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۱۱:۲۸ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)

معادلات ديفرانسيل كرايه چيان pdf

 

وب سايت فايل برو كتاب معادلات ديفرانسيل كرايه چيان را در 365 صفحه براي شما دوستان عزيز آماده كرده است. در كتاب معادلات ديفرانسيل اصغر خرچيان معادله ديفرانسيل معادله اي رياضي است كه تابع مجهولي از يك يا چند متغير مستقل و مشتقات مرتبه مختلف آن را نسبت به متغيرهاي مستقل نشان مي دهد و مي باشد. با سايت فايل برو همراه باشيد.

معادلات ديفرانسيل كرايه چيان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۲:۰۶:۵۹ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)

pdf حفظيات شيمي كنكور نظام جديد

وب سايت فايل برو پي دي اف كتاب حفظيات شيمي كنكور جامع مهروماه را در 304 صفحه را براي شما دوستان آماده كرده است. دانلود pdf حفظيات شيمي كنكور هفتمين چاپ سال 2018 است. با توجه aبه تغييرات اخير در سبك طراحي Death Test، ارائه جملات و عباراتي كه نياز به فرمت “will know” را ايجاد مي كند و نشان نمي دهد ضروري است. با كمك اين كتاب مي توانيد به راحتي و در مدت زمان كوتاهي همه مطالب فصل هاي كتاب درسي و آزمون هاي سراسري را مرور كنيد، به تست هاي انجام شده براي فصل هاي كتاب درسي پاسخ دهيد و به درصد كافي براي قبولي در اكثريت برسيد. تحصيلات دانشگاهي. با سايت فايل برو همراه باشيد.

جزوه حفظيات شيمي كنكور

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۵۱:۳۶ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)

پي دي اف كتاب مباني سازمان و مديريت طاهره فيضي

وب سايت فايل برو پي دي اف مباني سازمان و مديريت را در 110 صفحه براي شما دوستان عزيز آماده كرده است. آشنايي با مفاهيم و تعريف سازمان مديريت، انواع سازمان ها، انواع وظايف و نقش هاي مدير و ارتباط سازمان و محيط. سازمان براي نيل به اهداف و مقاصد خود و جهات دادن به فعاليت هايكاركنان و در راستاي و در راستاي هدف هايش به سرپرستي، نظارت، هماهنگي و هدايت نياز دارد. مجموعه وظايفي، كه رفتار و فعاليت سازمان را در مسير هدف تنظيم، تصحيح و راهنمايي مي كند. با كتاب مباني سازمان و مديريت طاهره فيضي pdf همراه باشيد.

دانلود كتاب مباني سازمان و مديريت طاهره فيضي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۷:۲۴ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)

كتاب پرواز روح pdf

وب سايت فايل برو دانلود رايگان كتاب پرواز روح در 30 روز pdf را براي شما دوستان آماده كرده است. در اين كتاب ابتدا با مقدمه مترجم، با ادبيات، فرهنگ ايران و منابع تاريخي احساس خروج روح از بدن در جهان آشنا مي شويد و چگونگي وقوع اين پديده در مواقعي مانند مرگ موقت، عرفان ، هيپنوتيزم، يوگا، مديتيشن، مطالعات پزشكي ذن و سيدا. با ارائه مطالعه موردي تحقيقات علمي در زمينه ترك بدن در آمريكا، نحوه تخليه بدن از روح و پرواز بدون روح را در متن اصلي كتاب با برنامه خودآموزي طي 30 روز فرا خواهيد گرفت. با سايت فايل برو همراه باشيد.

كتاب پرواز روح


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۱:۰۰:۴۴ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)

كتاب ريحانه بهشتي pdf

وب سايت فايل برو پي دي اف ريحانه بهشتي و فرزند صالح سيما ميخبر را در 245 صفحه براي شما دوستان عزيز آماده كرده است. اما كتاب ريحانه بهشتي گلچيني از توصيه هاي علمي و عبادي برگرفته از فقه غني اسلامي دانلود كتاب ريحانه بهشتي به همراه مسائل مورد نياز ،پزشكي، روانشناسي و تغذيه در دوران بارداري براي همسران جواني است كه محبت نبوي و ولايت علوي را با عشق مادري در هم آميخته اند. با فايل برو همراه باشيد.

كتاب آنلاين ريحانه بهشتي

منبع: https://medium.com/@ayremzhra/%D9%85%D8%AA%D9%86-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%DB%8C%D8%AD%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA%DB%8C-pdf-7f9de1965497


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ساعت: ۱۰:۵۰:۲۵ توسط:fileboro موضوع: نظرات (0)